Levering

Levering til kantsten/gadeplan ´
- Dine varer leveres til kantsten/gadeplan.
- Du modtager en advis / trackingnummer fra fragtfirmaet via telefon/sms eller e-mail, når din ordre er booket.
- Chaufføren kontakter dig inden ankomst på leveringsdagen.
- Fragtfirmaet kontakter dig et par dage før, for at aftale leveringsdag med dig.
- Følgende er IKKE inkluderet i levering til kantsten/gadeplan
- Ind- og opbæring.
- Montering af ben på sofa.
Hjælp til indbæring (1 mand)
- Dine varer leveres ind med hjælp fra chaufføren. Du skal hjælpe chaufføren med indbæring.
- Du modtager en advis / trackingnummer fra fragtfirmaet via telefon/sms eller e-mail, når din ordre er booket.
- Chaufføren kontakter dig inden ankomst på leveringsdagen.
- Fragtfirmaet kontakter dig et par dage før, for at aftale leveringsdag med dig.
- Følgende er IKKE inkluderet i levering til kantsten/gadeplan
- Montering af ben på sofa
- Der er mulighed for tilkøb af let montering.
Dit ansvar ved levering til kantsten/gadeplan
- Du skal være til at træffe på det oplyste telefonnummer.
- Du skal informere chaufføren hvis der forhold som kan påvirke leveringen. Eksempelvis svært fremkommelige veje, sommerhusområde, begrænset adgang til vej, mv.
- Er du ikke hjemme til at modtage dine varer på den forsøgte levering, vil fragtfirmaet forsøge at leverer igen ved at kontakte dig.
- Vores møbler er forsvarligt indpakket i plast og evt papkasse. Hvis emballagen er beskadiget ved levering eller bærer synlige tegn på defekt, skal der på fragtbrevet kvitteres for, at modtagelsen er sket med forbehold for skader på indholdet.
- Skader skal noteres på chaufførens fragtbrevet.
- Konstateres transport skaden først senere eller ved udpakning, så skal der reklameres senest 7 dage efter modtagelse. Udfyld blot vores reklamationsformular, som du finder under Reklamation.
Det med småt
- Skulle fragtfirmaet være nødsaget til at aflyse en tur grundet Særlige Omstændigheder, som ikke kunne have været undgået, selv hvis alle rimelige foranstaltninger var blevet truffet, vil du ikke være berettiget til kompensation. Fragtfirmaet vil give besked hurtigst muligt, samt ombooke din levering.
- Med ‘Særlige Omstændigheder’ menes: Situationer, hvor en begivenhed selv ikke med alle rimelige foranstaltninger kunne have været undgået. Særligt i tilfælde af meteorologiske forhold, der er uforenelige med den pågældende leveringsrute og sikkerhedsrisici.