Reklamation

Opret reklamation

Vedhæft 3-5 billeder Nærbilleder af fejlen samt billeder af hele produktet
Vi har som forhandler ret til at udbedre fejlen på produktet, og derfor er dette felt kun vejledende.
Når din reklamation er modtaget modtager du automatisk en mail bekræftelse. Vi svarer på din reklamation inden for 5 hverdage.

Undgå ventetid – Find selv svaret

Sofahome ApS tilbyder en reklamationsret i henhold til købeloven i 2 år. Reklamationsretten omfatter eventuelle fabrikations- og materialefejl, der opstår ved normal brug af varen. Bemærk venligst, at reklamationsretten ikke dækker fejl, skader eller slitage, der skyldes forkert betjening, utilstrækkelig vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Det er vigtigt, at du reklamerer inden for en “rimelig tid” efter at have opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter fejlen er opdaget, vil reklamationen altid blive betragtet som rettidig.

Normalt vil reklamationer blive udbedret ved reparation eller udskiftning af reservedele. I visse tilfælde kan det dog vurderes, at det ikke er muligt at reparere eller udskifte en reservedel. I sådanne tilfælde vil Sofahome sørge for afhentning og fragt under samme vilkår som ved levering. Dette betyder, at varen vil blive afhentet fra kantstenen eller gadeplanen. Når Sofahome har gennemgået varen, vil du blive underrettet. Hvis reklamationen er berettiget, vil vi enten refundere det fulde beløb af købsprisen eller ombytte varen i samråd med dig.

For at kunne behandle din reklamation er det nødvendigt, at vi har dit ordrenummer. Det er dit ansvar som kunde at kunne oplyse dette nummer. Vi behandler ikke reklamationer uden det originale ordrenummer eller faktura. Hvis du ønsker at indgive en reklamation, skal du udfylde en reklamationsformular, som du finder længere nede på siden. Bemærk venligst, at reklamationer efter udløbet af reklamationsperioden på 24 måneder vil blive afvist uden yderligere begrundelse. Vores produkter kræver regelmæssig vedligeholdelse, og hvis dette ikke udføres, kan det have indflydelse på reklamationsretten og produktets levetid. Du er velkommen til at kontakte os for gode tips og råd vedrørende pleje og vedligeholdelse.

Transport

Transportstof er en tynd stofbeklædning, der monteres under sofaerne for at beskytte dem mod støv og snavs under transport og opbevaring. Dette stof udgør en del af sofaens emballage og kan nemt blive beskadiget under transporten. Det er derfor ikke ualmindeligt at finde huller eller revner i stoffet. Transportstoffet kan let klippes af sofaen og har ingen funktion, når sofaen først er pakket ud. Vær opmærksom på, at fejl, huller eller lignende i transportstoffet ikke berettiger til reklamation.

Undgå ventetid – Find selv svaret